fredag 5. juni 2009

Ny start!

Rundt kl.11.00 onsdag 3.juni tok eg sommerferie. Då var eg ferdig med min siste eksamen som 1.års student på lærarstudiet. Og etter eit par RedBull (som forresten selges i butikkane i Noreg no) rett før eg skulle legge meg, førte til at eg sitte oppe 2.30 og oppdaterer ein evig gammel blogg. Ja, RedBull er fjortis! Men fjortisen lever i meg ennå.

Nok om det.

No skal eg begi meg utpå det eventyret sommeren vil meg bringe! Eg nyter livet (fram til slutten av juni: jobb!). Både i går og i dag har eg vore på shopping, takka vere ferieløna. Eg har fått oppdatert min sommergarderobe eit bittelite hakk. Har så eg skal greie meg gjennom sommeren jallfall. :) (Sommerens farge er gul.) Dette vert sikkert eit temmeleg uinteressant innlegg. RedBull-fjortisen har tatt over tastaturet!

Eg vil gjerne skrive ein laaaang stil om året som har vore. Men for å gjere det kort og greit, og slik at kanskje noen gidder å lese dette, skriv eg året som har gått i stikkordsform. 

Me begynner i august: ny leilighet, kjekk utleiger, skulestart, nerver, nye venner, noe på gang?
September: lei av forelesning, lei av klassetime, lei av gruppetimer, Simon + Kamilla
Oktober: praksis på Wilds Minne, BREKKESTØ (meg + Espen), Hege + Tor
November: brrr...., vinterdekk, Kamilla + Vegard
Desember: jul, julegåve, familieselskap, samme gamle, Hanne reiste :( 
Januar: fremdeles brrr....
Februar: MAAAASSE snø
Mars: bursda, bursdagspresang, framleis snø, praksis på Grim.
April: himla fin påske, sol og snø.
Mai: sommerdekk, Bergen, bunad
Juni: matte-eksamen (C), norsk litteratur-eksamen, norsk språk-eksamen, SOMMERFERIE! Vaskejobb hos gynokolog?! ICA.

Det va året så langt. Takk for meg og god natt :)

3 kommentarer:

Kamilla sa...

Godt noen fortsatt holder liv i bloggen sin :) Fjortisinnlegg er alltid gøy!

Men: Simon <3> ?? Ble litt usikker der:P

GOD SOMMER!! Nyt den, så snakkes vi:D

Siri sa...

Årh.. He blitt noe feil. Skulle jo selvfølgeli stå Simon <3 Kamilla..hm... Må nok redigere litt her ja.. Ser fleire feil

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra