fredag 5. juni 2009

EKRUF

Sidan dette er min blogg, og eg gjer kva eg vil, må eg reklamere litt for Evje Kristelege Ungdomsforeining. Som sekretær i "hovedstyret" er eg med og styrer kva som skjer, og sjølvsagt stiller eg opp. Ein tur på ungdomsforeininga er absolutt til å anbefale. Enten er me på Kraftverket (oppussa kafé i kjelleren på bedehuset), oppe i møtesalen, eller rett og slett ute i Guds frie natur og finn på noe sprell. 

Det neste som skjer no er sommeravslutning 13.juni på Høgås. Her blir det mange gøye aktivitetar. Diverse skyting (leirdue, og på blink) osv. Bli jo knall morro!!!

Men ein ting ein absolutt ikkje bør gå glipp av er BILREBUS i Evje området. Det blir 28.juni!! Dette pleier å vere ein slager, kor båe familie og deltakere i ungdomsforeininga stiller opp. Men det er òg for folk frå andre bygdar, vel og merke i ALLE aldre. Uansett kor du befinner deg i Noregs land vil eg anbefale deg å ta turen til Evje nett denne sundagen. Aktivitetane er både for store og små! Tune inn radioen i bilen på 107,6 så er der nokre "proffe reportarar" som følger heile opplegget. 

Å SOM EG GLER MEG :)

Du kan lese meir om dette på www.ekruf.blogspot.com .

Vil du benytte deg av den gratise meldingstenesten vår? Du skriver "EKANAL EKRUF" og sender til 1963, så får du melding på telefonen din når det skjer noe nytt (enten det er frå Evje ungdomsforeining, Hornnes ungdomsforeining eller KRIK Evje og Hornnes).

HALD DEG OPPDATERT!!!

Ingen kommentarer: